Які професії будуть актуальні в автомобільному бізнесі після війни

AUTO-Consulting вирішив трoxи зaзирнути в мaйбутнє aвтoмoбільнoгo бізнeсу, тa дізнaтись, які прoфeсії мoжуть піти в минулe, a які тільки зaрoджуються. В цьoму дoпoмoгли кeрівники й тoп-мeнeджeри нaйбільшиx aвтoмoбільниx xoлдингів.

Цьoгo рaзу стaлo цікaвo дізнaтись, яким сфeру прoфeсіoнaлів aвтoбізнeсу Укрaїни бaчaть кeрівники кoмпaній? Чи вaртo oчікувaти скoрoчeнь тиx чи іншиx спeціaльнoстeй, тa чи вaртo бoятися штучнoгo інтeлeкту, який вжe зaміняє нaвіть митців? Цeй мaтeріaл будe кoрисним і тим, xтo визнaчaється з влaснoю прoфeсією — студeнтaм тa людям, які змінюють сфeру діяльнoсті.

Які спeціaльнoсті будуть зaтрeбувaні в нaйближчі п\’ять, чи більшe, рoків?

«Прoгнoзувaти тoчнo, які сaмe спeціaльнoсті будуть затребувані в автобізнесі в Україні найближчі 5 років, може бути ловко через нестабільність та непрогнозованість економічної ситуації, а головне помощью війну в Україні», — відповідає Андрій Тарасюк, СЕО холдингу GM GROUP.

Явственно, будуть потрібні працівники сверху наступні посади:

  • Менеджери з продажу автомобілів (як нових, в такой мере і з пробігом).
  • Приймальники замовлень.
  • Автослюсари (всі напрямки ремонту).
  • SMM-фахівці та маркетологи.
  • Менеджери з персоналу.
  • Маляри, рихтувальники кузовів, інші фахівці цеху відновлювального ремонту.
  • ІТ спеціалісти, аналітики.

З поширенням та розвитком електричних автомобілів если зростати потреба у спеціалістах з електротехніки, акумуляторної технології, програмування та інших суміжних областей. Ріст кількості електромобілів супроводжуватиме попит в фахівців з обслуговування та ремонту електричних систем, акумуляторів, зарядних станцій тощо.

«Робочі спеціальності будуть продовжувати користуватись великим попитом. Залпом вже відбір та залучення персоналу починається з технікумів, роботодавці невыгодный чекають готових фахівців. Враховуючи демографічну кризу в Україні, спеціальності будуть затребувані всі, але попит в робочі спеціальності если найвищий», — каже Славуня Вовк, Директор автомобільного холдингу НІКО.

«Якщо говорити относительно автобізнес — то в першу чергу це фахівці підтримуючих поселок: ІТ фахівці, які спеціалізуються для штучному інтелекті та автоматизації робочих процесів. Звичайно если постійний попит получи якісних спеціалістів з ремонту та обслуговування автомобілів», — впевнений Олександр Джуринський, CEO та співвласник бізнесу VIDI.

«Зміна у вимогах споживачів, впровадження нових технологій та конкуренція може вплинути держи зростання попиту щодо фахівців з управління проектами, стратегічного планування та аналізу ринку», — підсумовує Андрій Тарасюк, СЕО холдингу GM GROUP.

«Автомеханіки, продавці-консультанти і консультанти сервісу», — відповідає Ксюша Нестерова, Директор з управління персоналом AWT Bavaria.

Погоджується з колегою й Ірина Шаповал, начальник з персоналу Імпортера та роздрібного бізнесу Winner.

Які спеціальності в автомобільному бізнесі взагалі зникнуть?

«Цілком можливо, що при помощи розвиток штучного інтелекту, деякі спеціальності можуть зникнути, особливо ті, які пов\’язані з роботою, що підлягає певним алгоритмам», — каже Ярославка Вовк, Директор автомобільного холдингу НІКО.

«З автоматизацією багатьох робочих процесів може зменшитися попит в фахівців з бухгалтерської сфери, секретарів, операторів соединение-центру, касирів. Але ж ці посади безумовно далеко не зникнуть», — думає Олександр Джуринський, CEO та співвласник бізнесу VIDI.

«Ми сподіваємося, що в автобізнесі отнюдь не має бути скорочення нежто зникнення посад. Наші клієнти звикли после високого рівня сервісу та по живого спілкування для всіх етапах взаємодії з дилерським центром. Бізнес-процеси побудовані таким чином, що сообразно всім поточним питанням співробітники постійно бери зв\’язку як між собой всередині компанії, этак і з клієнтами та партнерами. Тому виключення бай-кого з цих ланцюгів комунікації призведе накануне зниження рівня обслуговування. Сподіваємося, в найближчі роки, вслед сприятливої економічної і військово-політичної ситуації, делавар співробітників буде лише зростати», — підсумовує Андрій Тарасюк, СЕО холдингу GM GROUP.

«У зв\’язку з ситуацією в Україні дуже багато людей бери сьогодні здають для права — щоб бути мобільним. У зв\’язку з цим, автомобільний ринок дуже інтенсивно розвивається і перспективи, що якісь спеціальності зникнуть — дуже мінімальні», — відповідає Ксения Нестерова, Директор з управління персоналом AWT Bavaria.

Які нові спеціальності можуть виникнути в розрізі розвитку цифрових технологій загалом, та штучного інтелекту зокрема?

«Дивлячись возьми те, що електроавтомобілі поступово зростають у продажах (як офіційних, в такой степени і неофіційних) вже росте й ще більше если зростати попит фахівців з розбудови зарядних електростанцій, фахівців з технологічної інженерії, набиратиме оберти сервісне обслуговування после допомогою робототехніки, тому будуть потрібні такі нові спеціальності як телефонист керування робототехнікою», — бякать Олександр Джуринський, CEO та співвласник бізнесу VIDI.

«Розвиток діджитал та використання штучного інтелекту вже вплинули сверху необхідність відкриття нових вакансій в дилерських центрах. Такі як РРС фахівці (Pay Per Click, експепрти з контекстної реклами), таргетологи, affiliate менеджери (партнерський исследование), рерайтери», — відповідає Андрій Тарасюк, СЕО холдингу GM GROUP.

«Важко вигадати нові спеціальності, але конечно, що існуючі будуть певним чином трансформуватись із розвитком технологій», — каже Славуся Вовк, Директор автомобільного холдингу НІКО.

«Спеціаліст з безпеки даних: у міру того, як транспортні засоби стають по сию пору більш підключеними та керованими даними, потребность в спеціалістах з автомобільної кібербезпеки зростатиме. Ці спеціалісти будуть зосереджені нате захисті систем автомобіля від кіберзагроз і забезпеченні конфіденційності та безпеки особистих даних», — переконана Ксюша Нестерова, Директор з управління персоналом AWT Bavaria.

«ШІ (штучний інтелект) має потенціал створювати нові робочі місця, які пов\’язані з розвитком, налагодженням та використанням ШІ у автобізнесі. Однак, це если залежати від того, як если використовуватися ШІ і які нові можливості та технології виникнуть у результаті його розвитку. Наприклад, вже безвыгодный «за горами» виникнення спеціальності Інженера з впровадженню штучного інтелекту у бізнес процеси. Це если людина, яка если розробляти та інтегрувати різні системи ШІ в процес сервісного обслуговування нежто в роботу CRM», — додає Олександр Джуринський.

Висновок

«Той, хто далеко не планує своє майбутнє, має змиритися з тим, що його плануватимуть інші» — ця мудра выдержка актуальна в будь який минута, особли у важкий.

Зверніть увагу, наскільки різними виявились думки керівників автомобільного бізнесу. Від зникнення більшості професій, до самого впевненості, що кількість затребуваних кадрів тільки зростатиме. Від себя лише додамо, що висококваліфіковані фахівці без участия роботи не залишаться ніколи. Особливо ті, хто горячо і вміє пізнавати щось нове протягом усього життя!

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.